close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תשאל עורך דין! כל מה שרציתם לדעת על עורך דין אובדן כושר עבודה

מערכת שורשכז אייר, תשפ21/05/2020

מה כולל עולמו וסדר יומו של עורך דין אובדן כושר עבודה?

תגיות:
אחת הסיטואציות המצערות ביותר, היא אובדן כושר עבודה מכל סיבה שהיא. עורך דין אובדן כושר עבודה הוא הגורם אליו תרצו לפנות במקרה בו גם אתם מצאתם את עצמכם פגועים ומבולבלים, נפרדים לתקופה הקרובה או לצמיתות מהשגרה הכל כך יקרה לכם וממקום העבודה שכה אהבתם. כל כך הרבה שאלות יש בפיכם כעת, ורגע לפני שאתם יוצאים להלחם על הזכויות שלכם כשלצדכם עורך דין ממולח, רצינו לסייע לכם להכיר מעט את התחום.

שאלות נפוצות מעולמו של עורך דין אובדן כושר עבודה
עורך דין אובדן כושר עבודה נתקל בשאלות רבות מידי יום ביומו. כדי לעשות קצת סדר בבלאגן, אספנו
עבורכם כמה שאלות נפוצות ואת התשובות עליהן:
• עברתי תאונה, אילו מסמכים עליי להגיש עבור התביעה? – כל מסמך רפואי המוכיח את היעדר היכולת לבצע את העבודה, מסמכים שהתקבלו על ידי מקום העבודה, וכל ניירת אחרת שתוכל להועיל לכם לזכות בתביעה במלוא הזכויות.
• אני אמור לחזור לעבוד, מה עלי לעשות כעת? – תקופת אובדן כושר עבודה מלא נמשכת שלושה חודשים, בסופן כדאי לגשת לרופא שיבחן האם אתם כשירים לחזור לעבודה ובאילו תנאים. בהתאם לדעת הרופא ובמידת האפשר, צרו קשר עם המעביד שלכם ונסו יחד למצוא משרה אותה תוכלו לאייש. זאת כמובן, אם אין ביכלתכם לבצע את העבודה שביצעתם עד כה.
• המעסיק רוצה להוציא אותי לפנסיה מוקדמת! – עבור מי שהדבר רלוונטי לו, דעו כי לעתים המעביד יבקש להוציא אתכם לפנסיה מוקדמת. אינכם חייבים להסכים לכך מיד, היוועצו בעורך דין ובדקו את האופציות.
• יש אפשרות לקבל תגמולי ביטוח לאומי וגם אובדן כושר עבודה? – כדאי לדעת שברוב הפוליסות הנמכרות כיום, ישנה אפשרות לרכוש הרחבה שמשמעותה קבלת שני סוגי התגמולים באופן שווה. כלומר, תקבלו את הסכומים שמגיעים לכם במלואם משני הגורמים!
• נניח שפוטרתי בעקבות אובדן כושר העבודה, מה מגיע לי? – הייתם מצפים שהחוק יגן על מי שאיבד את כושר עבודתו. ואמנם, למעביד מותר לפטר אדם שאיבד את כושרו עבודתו, ובכך שישלם את מלוא זכויותיו בהתאם לחוק. במקרה זה, מעבר לפיצויי הפיטורין השונים אותם ניתן לתבוע, יוכל העובד לתבוע גם אובדן כושר עבודה מהפוליסות השונות וחברות הביטוח.

מובן שאלו רק כמה נקודות חשובות שכדאי להכיר. עולמו של עורך דין אובדן כושר עבודה הינו רחב ומלא בנושאים נוספים שישמח להסביר ולהציג בפניכם במסגרת ייצוגכם בפני הגורמים הבירוקרטיים השונים.

מתעקשים על הזכויות שלכם – בשבילכם
עורך דין אובדן כושר עבודה נדרש ברגישות ברמה הגבוהה ביותר, נוכח סיטואציות לא פשוטות אליהן נקלעו מרשיו. כדי להביא להצלחת התהליך, עליו לפעול בשקיפות מלאה מול הלקוחות ומאידך – גם הם נדרשים להציג בפניו את כל פיסות המידע שיעזור לו לעזור להם. אין ספק כי עורך דין לתאונות עבודה הוא המפתח החשוב ביותר בתביעות בתחום זה, ומסיבה זו מומלץ להשקיע בחיפושים אחריו ולבחור באדם עליו אתם סומכים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה